Nye krav til håndtering af asbest i arbejdsmiljøet

Er I klar?

Efter sommerens opdaterede lovgivning er det vigtigere end nogensinde at sikre, at jeres virksomhed overholder de nye krav til håndtering af asbest, som træder i kraft den 1. januar 2025.

For mange virksomheder, især inden for byggeri, industri og VVS, kan dette have en betydelig indvirkning på det daglige arbejde og arbejdsmiljøet.
Hos Balance ApS arbejder vi allerede tæt sammen med kunder, der håndterer asbest, og hjælper dem med at tilpasse deres processer og sikre, at de nye krav efterleves. Dette inkluderer blandt andet opbygning af deres KLS (kvalitetsledelsessystem), så de lever op til de seneste standarder og krav ift. arbejdsmiljøarbejdet og arbejdssikkerhed.

Med min baggrund som autoriseret arbejdsmiljørådgiver og Lead Auditor tilknyttet Bureau Veritas har jeg et skarpt øje for at sikre, at arbejdsmiljøarbejdet opfylder de lovmæssige krav. Vi hjælper jer med at skabe en sikker arbejdsplads for jeres medarbejdere, samtidig med at vi sikrer overholdelse af reglerne.

Har I spørgsmål om, hvordan de nye lovkrav påvirker jer, eller har I brug for hjælp til at sikre overholdelsen af reglerne, står vi klar til at rådgive og støtte jer.

Skriv til os

eller